واقعیت مجازی غوطه ور کننده Immersive virtual reality

واقعیت مجازی غوطه ور کننده آينده ای است که هنوز به طور کامل به آن نرسیده ایم.واقعیت غرق کننده از یک محیط مصنوعی شکل گرفته است  که کاربر حس می کند در آن غوطه ور شده همانند حسی که در اجماع نسبت به واقعیت دارد.

تعامل مستقیم سیستم عصبی

بیشترین روش شناختی این است که باعث ایجاد احساساتی شود که به طور مستقیم واقعیت مجازی را در سیستم عصبی ایجاد می کند. در عملکرد شناسی با واقعیت اجماع از طریق سیستم عصبی ارتباط برقرار می کنیم. بنابراین ما همه ورودی ها را از همه حواس ها به عنوان امواج عصبی دریافت می کنیم. این باعث می شود تا نورون ها خود احساس حساسیت داشته باشند. ورودی کاربر به عنوان تقویت کننده های عصبی مصنوعی تحریک استفاده میشود سیستم خروجی cns ضربان طبیعی عصب را دریافت کند و انها را پردازش میکند تا کاربر را با واقیعت مجازی تعامل کند از وارد شدن شوک ناگهانی بین بدن و سیستم عصبی مرکزی باید جلوگیری شود.این میتواند با جلوگیری از وارد شدن شوک با استفاده از ربات نورون که خود را به سیم کشی عصبی متصل میکند در حالی که دریافت امواج دیجیتال که دنیای مجازی را توصیف میکنند که ‍‍‍‍‍پس از ان میتواند به سیم کشی مغز فرستاده شود.یک سیستم بازخورد بین کاربر و کامپیوتر که اطلاعاترا نیز ذخیره میکند مورد نیاز است با توجه به اینکه چقدر اطلاعات برای چنین سیستمی نیاز است و احتمال دارد بر اساس اشکال فرضی تکنولوژی کامپیوتر باشد

الزامات

درک سیستم عصبی

درک جامع از وارد شدن شوک ناگهانی عصب مطابق با احساسات و همچنین موتور شوک ناگهانی با مطابقت انقباض عضله ای مورد نیاز است.این به ایجاد احساسات درست در کاربر کمک میکند و اقدامات موجود در واقعیت مجازی به کاربر منتقل میشود

قابلیت دستگاری cns

بدیهی است سیستم عصبی باید دستکاری شود در حالی که دستگاه های غیر تهاجمی که از تابش استفاده میکنند تصور میشود ایمپلنت های سایبرنتیک تهاجمی احتمالا به زودی در دسترس خواهند بود و دقیق تر خواهند شد. دستکاری در هر بخش از سیستم عصبی رخ می دهد – احتمالا ساده ترین بخش نخاع است. همانطور که تمام اعصاب از اینجا عبور می کنند، این بخش تنها محل دستکاری است. به احتمال زیاد نانوتکنولوژی مولکولی میزان دقیق مورد نیاز را فراهم می کند و می تواند ایمپلنت را در داخل بدن بسازد و نه به وسیله یک عملیات در بدن.

سخت افزار / نرم افزار کامپیوتر برای پردازش ورودی / خروجی

یک کامپیوتر بسیار قدرتمند برای پردازش پیچیده واقعیت مجازی که غیر قابل تشخیص از واقعیت اجماع و تعامل با سیستم عصبی مرکزی به اندازه کافی سریع باشد

منبع:http://www.eyewithwings.net/nechvatal/iicd.pdf

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *